söndag 16 december 2012

Ett eget rum till Nova, Ja tack!

Julen har inte ens varit än men jag tittar redan på födelsedagspresenter till Nova! 
Får ju dock vänta och se vad hon får i julklapp men det känns skönt att börja kolla redan nu och få lite inspiration =)
Önskar väldigt mycket nu att hon fick ett eget rum.
Kan igentligen lösas nu men det sätter min kära sambo käppar i hjulet för.
Kan nämligen flytta ut vår säng i rummet bredvid sovrummet men då är det öppet in till köket och Fredrik tycker att han kommer att bli störd då han har jobbat eftermiddag och ska sova ut på förmiddagen dagen efter.
Vilket jag förstår men jag tror att vi alla skulle sova mycket bättre på nätterna då vi alla tre stör varandra. Och det är ju ändå jag som kliver upp och ger Nova nappen om hon tappat den (vilket händer typ 1 gång per natt) inte han.

Och det skulle vara sååå skönt att få samla alla hennes leksaker i ett rum! 
Hon har så mycket saker som tar upp så mycket plats i vardagsrummet att jag snart blir tokig! Även fast jag städar undan varje kväll så ser det liksom stökigt ut ändå och än värre lär det ju bli efter Jul och sedan fyller hon år i Januari.
Eftersom vi bor i en enplanare så kan hon ju krypa till och från som hon vill.
Får försöka övertala Fredrik över att flytta ut vår säng eller så får vi flytta till större ;)

Får se hur det går,då han är tjurigare än va ja ä! 

Bilden är tagen från Google
barnrum helt i min stil, fast självklart i vitt och rosa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar