lördag 15 december 2012

Snöig Lördag!

Jag har varit vääldigt dålig på att blogga den sista tiden..har liksom inte haft nån ork och det har liksom inte hänt så mycket eftersom jag och Nova är strandad här hemma då Fredriks bil inte startar så har han ju min bil på veckorna då han jobbar...

Men i torsdags var det ju som sagt Lucia! Och självklart var Nova just Lucia dagen till ära =)

Nova fick lussa för grannen som jag också lussade för en gång i tiden =)
Och på kvällen åkte vi till Novas faster så hon fick lussa där också.
Och vi vart bjudna på kalasgoda cupcakes som Novas kusin Michelle hade bakat =)



Idag har jag slagit in julklappar för fullt! Så nu är både snöre och papper slut!
Trodde faktiskt att det skulle räcka med 5 rullar..men nää...så det blir att köpa fler rullar då inte alla julklappar är inhandlade än..


Och vinterutflykterna vart räddade av Fredriks chef då han fick en kolbullepanna i julklapp! Fredrik har velat haft en jätte länge så han vart sååå glad när han fick den i julklapp och en fin touch var att dom hade "bränt" in hans namn på skaftet. Så nu blir det att göra kolbullar och grilla korv på skoterutflykterna =)





Och jag har varit duktig och fått upp tavlan från Jotex alldeles själv =)
Och om det är något jag hatar så är det att sätta upp saker på väggen!
Brukar alltid bli en massa tok och det slutar med att jag blir förbannad och blir tjurig och vill kasta skiten ut genom fönstret! 
Men nu hade jag tålamod och använde till och med måttband!!
Och tadaaaa!!

Är faktiskt rätt nöjd =)

Eftersom det snöar och stormar ute idag så håller vi oss inne..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar