fredag 21 december 2012

Fredag!!!

- Va?!?!
ja så sa jag i bilen på timmervägen halv tio då jag hörde på radion att Birsta City öppnade redan klockan 08.00! 
Jag som tyckte att jag var ute i så god tid innan dom öppnande och att det inte skulle vara så JÄTTE mycket folk på plats.
Fanns ändå rätt mycke parkeringar kvar när vi (jag och mamma) kom fram.

Jag som visste precis vad jag skulle ha hade det ju lätt, värre var det för mamma.

Jag hade två julklappar kvar att köpa, sen så vart det ju självklart lite spontanköp varav en julklapp till Fredrik och en till Nova.

Eftersom det blir julfriande två dagar i rad så behövde ju Nova självklart två uppsättningar med kläder.
Och jag hittade det på Lindex! Brukar inte hitta så jätte mkt där men jag  vart nöjd!


 Den ena julklappen jag skulle köpa var slutsåld på två ställen men som tur var fanns den på Barnens Hus.
Passade även på att titta på bilbarnstol där då mamma ska köpa en till oss julklapp och det lutar åt en Maxi Cosi Mobi. 

Tror nog att man beställer den på Jollyroom då man får ett bra tillbehörspaket.

Hade även besök idag av bästa Kicki och Daniel =)
Vart att lämna över julklappar till dom små och Nova fick ett JÄTTE stort paket, kommer bli spännande på jul =)

Men efter en hel lång dag på Birsta med skavsår som resultat så blir det nog en tidig kväll här hemma!

Imorgon ska det handlas mat inför julafton som ska firas i Nolby.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar