torsdag 27 december 2012

Julen!

Nu har Julen kommit och gått!

Vart två Julfiranden, ett i Nolby och ett i Ljangaverk!

Känns skönt att det är över nu,börjar bli lite less på julmaten men vem blir inte det efter några dagar?

Får bli mycket bilder i detta inlägg..så vi börjar med lite bilder från julfirandet i Nolby..

En del av långbordsdukningen.


Vill tacka alla som närvarade vi julfirandet i Nolby, var jätte trevligt med god mat och trevligt sällskap =)

Nu vidare till Julen i Ljungaverk...


 Och ett urplock på vad damen fick i julklapp..



Själv så fick ja presentkort hos tjejen jag gör naglar hos, ett par skoterskor så jag inte ska frysa i vinter (min favorit julklapp) härliga tofflor med höga skaft, Maria Montazami´s kit med hennes två läppstift och pengar, sedan kommer min kära mor att köpa bilbarnstolen till Nova åt oss och det är värt guld!!

Tack alla för dom fina julklapparna Nova fick =)

Men nu ska jag göra min sambo sällskap i soffan en stund innan det är dags att göra kväll, hoppas ni alla har haft en underbar jul med mycket klappar och trevligt umgänge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar