fredag 28 december 2012

Fungerande babyvakt!

Igår tog jag äntligen tag i saken när det gäller vår babyvakt...

Är några månader sedan den började balla ur och inte fick nån kontakt med barnenheten...ibland kunde den funka i typ en halvtimma innan den började larma igen!

Så jag for in till Babyproffsen där vi köpte den och lämnade in den då den hade 2 års garanti.

Och idag ringde dom och dom hade inte heller fått den att funka så det vara bara att komma förbi så skulle vi få ut nya =)

Ska bli så skönt att ha en fungerande babyvakt igen!
När Nova ligger ute och sover lunch får ja springa fram och tillbaka och öppna dörren flera gånger för att kolla om hon har vaknat och på kvällarna så törs ja knappt ha något ljud på tv:n så jag ska höra om hon vaknar men nu slipper ja det =)

Och jag kan verkligen rekommendera Padwico 830 trots att problemet som jag hoppas bara den hade!
Många babyvakter har så stora och klumpiga babyenheter och det var inget för mig då jag inte heller tyckte att det var så nödvändigt med en sådana där högteknologiska babyvakter dom man kunde se dom och allt annat..

Ni ser ju själv vad små och smidiga dom är =)
Och så har dom bälteshållare båda två så det är lätt att bära med sig och ännu lättare att sätta fast babyenheten i barnvagnen, var bara att trycka fast den på suffletten så var det klart!

Så nu ser jag framemot att åka in och hämta en fungerande Padwico idag =)

Men hade jag behövt köpa en idag hade det nog blivit denna..tycker den är snygg =)

 

Vilka babyvakter använder ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar