lördag 8 december 2012

Lördag förmiddag!

Nu börjar jag längta på riktigt tills alla julklappar är köpta/hämtade så jag får börja slå in dom =)

Beställde jätte fina julklappspapper,snöre och tags från Panduro =)

Ni får ursäkta den dåliga bildkvaliten!

Idag blir det att åka och storhandla lite och sätta igång med julbaket! =)
Nova ska även få sova borta för första gången(!!!!!)
Men hon ska ju bara på andra sidan gårn och sova hos mormor och morfar =)
Har aldrig haft något behov av att sova utan henne förut men nu börjar alla dessa tidiga mornar ta ut sin rätt mig..imorse klev vi upp 05.20...jag var totalt utmattad!! Trodde nästan jag skulle tuppa av när jag byta blöjan på henne imorse! 
Så jag känner i min kropp att jag skulle behöva en natt utan avbrott och få sova ut på morgon och samla krafter för inte vill ja vara på dåligt humör i närheten av min lilla goknopp.

Känns ändå lite vemodigt att inte ha henne hemma...men det lär ju vara jag som lider av det mer än henne då hon älskar sin mommo och moffa =)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar