torsdag 31 januari 2013

Födelsedagsfirande!

Nu har det varit rätt dött i bloggandet ett tag!
Får bli en resumé!

Nova vart ju 1 år (!!!) förra veckan och eftersom det var på en onsdag vart det inte så mycket firande.
Momma och moffa kom och grattade då på onsdagen plus grannen så lite paket öppning vart det alla fall och det märks nu att hon förstår det här med paket, hon blir alldeles överlycklig och lite tokig då hon får paket och då menar jag paket med både papper och snöre på =)
Jag gjorde ingen tårta då eftersom vi skulle ha allt besök på helgen men en mums mums fick hon..och det var inte alls gott, tog en tugga sen blev det att kleta ut resten på både sig själv och alla andra =)




Men på helgen då hade vi besök både lördag och söndag då vi inte har plats för alla samtidigt.
Så det vart två hektiska dagar med knappt något sova lunch och sena kvällar för Nova.
Även jag och Fredrik somna som stockar på kvällen!

Gjorde två olika tårtor och ingen av dom tyckte Nova om..jo bananen som var i men inget annat..den enda hon ville fika var farmors go bullar.
Kan ju inte påstå att man har väldens gottegris här hemma..

Tårtorna Nova dissade!

  

Och nu blir det lite bilder på lite av det Nova fick i födelsedagspresenter, hade önskat mig kläder åt henne och det fick ja! Massor!






Ser ut att vara "lite" kläder på bilden, men det är det verkligen inte! Behöver inte köpa kläder åt henne på ett tag, förutom pyjamaser..

Har lite svårt att fatta att det redan har gått 1 år! Helt klart det bästa året i mitt liv! 
Eftersom jag har varit så dålig på att blogga har jag ju inte skrivit något om att hon faktiskt har börjat tagit sina första steg! Men det sker bara när hon själv vill men det är på gång! =)



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar