fredag 11 januari 2013

Fredag förmiddag!

Vart tidig morgon då Nova ville kliva upp redan 05.00!! 
Kände mig helt död!

Klev upp med henne men efter någon timma vaknade Fredrik och då slocknade jag i soffan i över en timme! Skönt och välbehövligt!
 Vet inte varför damen börjar vakna så tidigt, hon går och lägger sig samma tid som vanligt. Tror att jag kanske får dra ner lite på lunch sovningen, för då kan hon ju sova i 3 timmar! Får prova och se om det hjälper.

Fredrik for iväg och skulle besikta om min bil (fick en 2:a på dragkroken) och Nova sover så man kanske ska ta och slappa eller diska..blir väl att diska om jag känner mig själv!

Ska även kolla upp lite kurser som jag vill gå. Gäller att passa på då företaget står för slanten =)
Har fått grönt ljus att ta om min ADR som jag tappade då jag var höggravid och det känns riktigt skönt då den är viktigt för mig då jag ska söka nya jobb.
Så nu är det bara att lista ut vad jag mer skulle vilja "ha". 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar