torsdag 10 januari 2013

Förlovning 4 år

Igår var det 4 år sedan jag och Fredrik förlovade oss men det glömde vi båda bort och jag kom på det först idag!

Vi brukar "fira" med lite extra god mat och hitta på något men nu i år vart det totalt bortglömt! 

090109
 Våra förlovningsringar från Schalins.
Det var Fredrik som fick välja ut dom fast jag var med men  fick sån beslutsångest!
Fredrik valde dessa då dom är lite tjockare då vi båda har "grova" jobb då tunna ringar kan bli ovala och våra ringar har åkt på mycket stryk men är fortfarande hur fina som helst!
Kommer ihåg att jag tyckte att det vart skit dyrt! Men det var det verkligen värt! Älskar verkligen min ring och tycker den är snygg =)
Fast jag var sugen på att ha en i helt vitt guld då jag inte alls är så mycket för rött guld, men Fredrik ville ha lite "vanligt" guld me som han sa och då vart ju dessa perfekta då det var både och!

Man "ska" ju gifta sig inom ett år som det sägs men det vart det inte, får se om han klämmer ur sig nå frieri framöver annars kanske jag får göra det =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar