onsdag 16 januari 2013

Stressar..

...ja hela morgonen har jag stressat.
Man är så bortskämd med att nästan aldrig ha tider att passa nu när man är mammaledig och när det väl är en tid som ska passas brukar jag jag lägga den mitt i dan....vilket jag hade gjort idag men innan jag kan ta mig hemifrån så ska jag ju passa Nova,fixa ordning mig själv, väcka Fredrik,göra matlåda åt han innan han ska fara på jobbet...

Men va e de jag ska iväg på då? Jo, jag ska iväg och träffa min coach som vi nu har fått vi som blev uppsagda.
Har försökt fylla en blankett som jag fatta nada av och nu får jag väl se vad hon ska säga då..har aldrig varit till en coach förut...kan väl tycka att det känns lite löjligt då jag är inte den typen av person som går igång och blir tokpeppad av en människa som inte ens känner mig men man ska ju vara open minded...

Men nu ska jag gå och ha fortsatt kontroll på ugnen innan jag måste bege mig till stan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar