tisdag 8 januari 2013

Tisdag förmiddag!

Nu har Nova blivit kallad på 1-år kontroll, usch och fy, sprutor igen..



Har även passat på att köpa trippelpacken med Liberos UP&GO! 
199 kronor för 3 paket är ju inte fy skam!
Köpte storlek 6 fast dom kanske var lite lite för stora, men hon kan ha dom här hemma för då gör det ju ingen om det skulle läka lite.
Min kära sambo hatar dock UP&GO blöjorna då han tycker att dom är så värdelösa att vika ihop och det har han faktiskt rätt i, men dom är då så jäkla mycket lättare att få på då Nova inte ligger still så mycket längre på skötbordet.



Men nu ska jag fortsätta att försöka få tag på min chef så jag vet vilken tid jag ska in på jobbet imorgon för att bli uppsagd..mindre roligt kanske men är så då företaget ska dra ner på personalen...inte mycket att göra åt det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar