söndag 6 januari 2013

Tjejkväll resumé!

Igår var jag ju på tjejkväll med nästan alla brudar från det gamla gänget plus en liten Leo på inte ens 2 månader =)

Kändes faktiskt skönt att få komma iväg och bara vara Henny för en kväll.

Vart mycket surr som det lätt blir med en hög brudar, mycket minnen som kom upp.

Sofie som var värdinna slog verkligen på stort! 3 rätter bjöd hon på och allt var super duper gott!!! Och hon hade gjort en så jäkla god välkomstdrink! 
Tack så mycket Sofie för den goda maten och tack till dom andra brudarna som var med!

Idag har det inte hänt mycket, är faktiskt inte ens bakis idag! Skööönt!
Hämtade ut ett paket från barnkalaset.se och har börjat skriva inbjudningarna.
Vart dock lite missnöjd över inbjudningskorten då det var lite dumt skrivet på dom..men jaja..får hoppas att dom inbjudna förstår hur jag har skrivit och menat =)

Har även planerat maten för denna vecka. Vart inte mycket som ska handlas då vi måste äta ur frysen. 
Blir så lätt att jag köper på mig så mycket mat fast jag redan har hur mycket som helst i frysen men nu ska den tömmas!
Och det är tur att det inte är mycket som ska handlas då det är Fredrik som får stanna och handla imorgon efter jobbet och han hatar ju att handla..och inte blir det bättre av att han ska in på Ica Maxi där han inte hittar något alls!
Så jag får se vad han kommer hem med =)

Har även bakat siraps/kolakakor idag till Novas kalas så nu är det en sort mindre att baka alla fall =) skönt! 





För nån dag sedan så upptäckte jag att DVD:n slog av sig hela tiden och det vart inte populärt eftersom Nova brukar få titta på Teletubbies en gång om dan. Men den har 10 år på nacken så den har gjort sitt.
Trodde ju för några månader sedan att den hade pajat då också men då var det jag som inte hade stoppat in kabeln riktigt men nu fanns det inget att göra.
Nova, ja Nova fick en ny spelare i tidig födelsedagspresent av mormor och morfar,så nu får man väl be Nova om lov om man vill titta på en film =P

Imorgon är det ny vecka och nya tag! 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar