måndag 4 mars 2013

Måndag!

Åh vad härligt med sovmorgon!
Jag klev upp halv åtta och Nova vaknade till en halvtimme efter, väldigt välbehövligt!

Läste ut en bok igår som jag köpte säkert för 2 år sedan, började läsa den då men tyckte den var så trög så ja la undan den.
Men nu är den läst och var faktiskt helt ok.

Boken kommer på film nu 27 Mars så den kanske man ska ta och se, länge sedan man var på bio nu.


Bilderna är tagna från Google


Har inte mycket inplanerat denna vecka, blir ett besök hos jobbcoachen på onsdag.
Men sedan har jag en massa roliga paket som kommer att komma denna vecka! 
Två har redan kommit men jag hämtar inte ut dom förns på onsdag då jag ändå ska iväg och förhoppningsvis har det tredje paketet hunnit komma då så jag slipper åka fram och tillbaka i onödan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar