tisdag 5 mars 2013

Mitt blogginlägg var en av vinnarna!!

Igår fick jag en rolig överraskning med posten!
Mitt blogginlägg om Nestlé Min Frukt(som jag buzzade) var en av vinnarna av presentcheckar värde 200 kronor för att handla Nestlés varor för =)
Skitroligt!

  

Hittills idag har jag fyllt i skaderapporten jag fick av posten så nu ligger den i lådan så man får se vad som händer sedan.

Nova ligger ute och sover i vagnen nu så det blir lite vila efter lunchen för mig.
Tog och gjorde coleslaw imorse så det vart de med chorizo och bea idag, och så jäkla smaskens de var!!



Ikväll blir det att se sista avsnittet av Maria och Mindy och senaste avsnittet av The Walking Dead och göra klart läxan jag fick av jobbcoachen, ska läsa igenom ett häfte med dom vanligaste frågorna man får vid en arbetsintervju och skriva ner hur jag skulle ha svarat och märka dom frågor jag inte vill ha på en intervju för hon kommer låta mig gå till en kille som ska låtsas vara en arbetsgivare och ställa dessa frågor..så ja..jag ska gå på en låtsas arbetsintervju, känns lite konstigt men jag får nog lära mig en massa som jag inte annars har tänkt på.


Bilderna är tagna från Google.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar