onsdag 10 april 2013

Onsdag!

Börjar bli bättre med Novas tänder nu alla fall! 
Och tack till alla tips jag fått, via sms,fb och här på bloggen.
Har hört från många nu att man inte kan kommentera via mobilen, vilket är jäkligt tråkigt!

Fick ju deklarationen i brevlådan idag, men jag har redan kollat in det på nätet och jag skulle få en välbehövlig peng tillbaka, som jag "tråkigt" nog ska lägga på bilen,service ett sånt där onödigt måste.
Så jag har redan godkänt min deklaration så det är gjort, behövde ju inte göra nå reseavdrag på jobbet då jag har varit hemma så det gick fort och enkelt i år =)

Jag och Nova gick upp te momma och moffa förut och hängde på deras altan, och eftersom dom ville slippa all snö på altanen så plastade dom in den så det blir varmt och mysigt där på dan då solen är framme och Nova hittade genast jord och lyckan var total!
Hon fick jord över hela sig som hon kastade det omkring sig, hon ville provsmaka en gång men då var man snabb med - "aj aj" innan hon hann stoppa det i munnen =)



Vart ett välbehövligt bad efter det kan jag lova!

Snart är det dags för en utav mina favoritserier som jag faktiskt följer på tv... Grey´s Anatomy! Sen blir det sängen om jag inte somnar på soffan först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar