tisdag 9 april 2013

Ostmuffins!

Idag har jag gjort ostmuffins igen men med parmesansalami.
Vart riktigt mumsigt, smaskade i mig dom och tittade på senaste Game Of Thrones avsnittet, åh vad jag älskar den serien!
Perfekt att den började då The Walking Dead har uppehåll nu.





Bilden är tagen från Google.




Trots den "nya" datorn sitter jag fortfarande med den bärbara, kan liksom inte skiljas från den.
Men fördelen med att vi nu har två datorer är att jag och Fredrik inte behöver "vänta" på att den andre är klar.
Fredrik har den stationära och jag den bärbara, Perfekt! 

Idag vet jag inte alls vad jag och Nova ska hitta på, igår tog jag på henne gummistövlarna och tog med henne ut, men den lilla damen vägrar att gå med skor! 
Måste verkligen åka iväg och köpa ett par "vanliga" skor som hon kan ha på sig inne så hon vänjer sig.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar