onsdag 12 juni 2013

Onsdag 12/6

Snacka om att det har varit finväder idag igen!

idag vart det en promenad runt Norrmarka här hemma.
Runkeeper appen tyckte att jag hade gått 5,3 kilometer är dock lite längre.
Men visst kan man tycka att det är en kort bit.
Men det är nå jävulska backar som nästan tar kål på en och det är inte asfalt man går på utan en väg mitt i skogen med stora stenar som sticker upp överallt som man kör stopp emot med barnvagnen så man får verkligen slita för att barnvagnen ska ta sig framåt!
Så kanske en kort promenad men bra jäkla jobbigare än 1 mil på riktigt väg!
Så vi är hurtiga jag och Therese när vi sliter oss fram med barnvagn (speciellt Therese som har syskonvagn)!

Men nu har jag klappat mig på ryggen tillräckligt =P

Vart super lycklig då Fredrik köpte med sig 2 liter jordgubbar hem idag!
Jordgubbar och grädde, mumma!


Får se vad det blir för promenad imorgon då det tydligen ska regna..tråkigt!
Hoppas alla ha haft en bra dag i det underbara vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar