onsdag 12 juni 2013

Ny telefon!

Vart även en ny telefon igår!

Var dags att byta abonnemang för mig så jag passade på att plocka ut en ny telefon då min gamla har börjat balla ur lite, så tack å hej till den gamla Samsung Galaxy S2 och välkommen Samsung Galaxy S4!


Vart en vit denna gång!
synd bara att jag inte kan använda skalet som jag beställde med Nova på till denna..men jag har beställt lite grejer till den nu. Fick bli en "väska" till den då jag tänkte vara lite mera rädd om denna än vad jag har varit med S2:an.
S2:an har ju varit typ en leksak åt Nova så den har åkt i golvet mååånga gånger!


Sen att jag typ nästan fick nervsammanbrott igår då jag skulle börja lära mig den..kände mig som en riktigt tant som fatta nada men nu börjar jag kunna den, tjohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar