tisdag 11 juni 2013

Tisdag 11/6

Har haft en kanon dag idag! 

Började dagen med att dra till Birsta och möta upp bästa Emelie!
Var verkligen på tok för länge sedan vi sågs nu! Och att hon är höggravid är ju super mysigt! Blir nästan att man saknar att ha en gravidmage själv, men bara nästan...det får dröja ett tag tills nästa bebis.
Tack så mycket för idag Emelie, får inte dröja så här länge tills nästa gång =)

Vart ganska mycket shopping idag, mest till Nova..inget ovanligt där!
Köpte dock ett par träningsbyxor åt mig själv på Intersport,supersköna!
Vart även en tröja och ett linne,samma som jag köpte i fredags men i andra färger. (har inte hittat några bilder på dom på Intersports hemsida och jag har inte orkat fota dom).

 Nova har behövt byxor nu ett tag då hon snart har vuxit ur allihopa! 
Hon växer på längden så det bara knakar!

Fyndade pyjamas på Kappahl! Jag som typ aldrig hittar något intressant som brukar vara på rea! Tjohoo!









Vart även en promenad med Therese på kvällskvisten, har laddat ner RunKeeper appen nu på mobilen så jag ser hur långt man går och idag vart det 7,3 km är nöjd med det =)

Eftersom inget är inplanerat imorgon blir det promenad mitt i dan stället.
Blir nog en snabbis på affären också, måste ha jordgubbar!!!

 Och igår var det säsongsavslutinig av Game Of Thrones....ahhh! Blir nästan deppig! Surt att det bara är 10 avsnitt per säsong så nu får jag vänta på att True Blood sätter igång igen så jag har en serie att följa. Visst det är sommar och då ska man inte sitta inne och titta på tv, men det är skönt att glo på nåt när Nova är nattad och man bara vill vara för en stund.

Tack för denna säsong!


Snart får vi se vår svenska vikinga vampyr i rutan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar