fredag 23 augusti 2013

Fredag 23/8

Skulle ha varit hos jobbcoachen tidigare under veckan men jag fick ändra den tiden så idag var jag iväg.
Just nu håller vi på att kolla upp en grävmaskinist utbildning som jag eventuellt kan börja med i Januari. Men det är mycket runt omkring det hela innan det bli spikat.

Så eftersom jag var hos jobbcoachen fick Fredrik lämna Nova på dagis imorse och det hade gått jätte bra som vanligt )

När jag kom hem så ringde mobilen så nu ska jag få jobba nästa vecka, dock bara mån-tors. Kan eventuellt bli mera dagar sen. 
Kommer bli dock bli ovant att jobba "långa" dagar. Det är nämligen 06.00-18.00. Därför är man ledig fredag. När jag tänker efter har jag aldrig jobbat så långa timmar någon gång... ska bli spännande det här =) 

Men snart blir det att åka iväg och hämta hem damen från dagis och göra helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar