onsdag 28 augusti 2013

Onsdag 28/8

Tycker att det börjar märkas att hösten kommer. . Kallt på morgon och kvällen. Och väldigt kallt på natten, jag som alltid vill ha fönstret öppet inne i sovrummet på natten så det kommer in frisk luft och det blir svalare. Sover som bäst då. Men nu börjar det bli gränsfall! Är ju på gränsen att man fryser. Eller så kanske det är dags att stoppa i ett täcke i påslakanet?

Jaja nog om det.
Idag kom dom första tårarna på Nova när jag skulle lämna henne på dagis.
Men det vart lite förvirrat för damen idag.
Dom hade nämligen sago dag där idag och då fick barnen klä ut sig. Och det var mest prinsessor och spindelpojkar överallt men även lite annat också.
Så det vart lite läskigt för henne då en del barn hade masker på sig.

Men som tur var hade det gått över ganska fort eftet att jag hade åkt.

Hemma vart det att jag städade och bökade på.
Vart även en inköpslista tills imorgon för då drar jag och Nova iväg på Birsta och shoppar innan vi hämtar hem fadern i huset som slutar redan klockan ett =)
Är inte så mycket som ska shoppas men det lär säkert slinka ner en del saker som inte står på listan..men så är det ju jämnt. Jag är en spontan shoppare av största rang!

Men nu blir det sängen och jag har längtat efter den ända sedan jag klev upp imorse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar