tisdag 27 augusti 2013

Tisdag 27/8

Idag har ju lillfisan varit hemma med mig hela dagen =)
Fast jag igentligen ska vila foten så har det inte varit mycket av det idag.
Och hur lätt är det att göra det med en liten vilde?

Brukar oftast göra en lista åt mig själv varje dag med 3 saker som jag måste få gjort.
Och på dagens lista var de det tråkigaste av allt man måste göra varje månad. .. betala räkningar... CHECK!
Andra var att tvätta. Tog ovanligt lång tid att göra det idag då jag haltade mig ut till klädstrecket 7 gånger. Men CHECK!
Och tredje var att fortsätta att måla husväggen. CHECK!

Kan ge mig en välförtjänt klapp på axeln att jag har åstadkommit något idag alla fall =)

Imorgon blir det dagis för Nova och lite mer vila för min tå hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar