söndag 11 augusti 2013

Söndags Shopping!

Idag har vi varit iväg på Birsta för att Fredrik skulle köpa sig ett par nya jeans och Nova skulle ha lite kläder inför dagisstarten imorgon.
Det vart även lite till mig också, speciellt inför ljungarocken fredag och lördag. Måste dock in på Birsta igen för att köpa skor åt mig och Nova och en till tröja åt mig och lite annat.

Vi var först in på Kappahl och köpte lite tröjor åt Nova och även en jacka som Nova kan ha nu ett tag framöver innan det börjar bli kallt på riktigt.




 Har ju ett gallonställ från Didriksons till Nova men det är fodrat och jag vill ha ett ofodrat eftersom hon kommer bli sjöblöt i det andra.

Vi kikade runt lite i olika butiker. Men inne på Lindex vart Nova verkligen kär i en regnjacka där. Och det förstår jag..det var ju kissekatter på den! Så lilla damen fick välja sitt regnställ idag =)
Jackan fick jag gå upp några storlekar på eftersom den minsta blir för liten. Men bättre med lite för stort! Så jackan kommer hon kunna ha till våren igen.
Byxorna kommer jag dock få byta ut till våren då jag inte kunde gå upp i storlek på dom, då hade hon verkligen försvunnit i dom!


 Och så kläderna till mig själv...båda plaggen kommer från Gina Tricot!


 Gillar verkligen detaljerna på dessa byxor! Är även dragkedja nere vid bensluten! 

Och Fredrik hittade tt par riktigt snygga Jeans inne på JC. Vart ett par Diesel byxor. Och "bara" 1100 spänn! Trodde dom skulle gå på mer! Men om man jämför med mina byxor för 499 kr så var dom väl dyr =P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar