lördag 10 augusti 2013

Buzzador - Storytel

Jag har buzzat Storytel.
Storytel är en app där du kan lyssna på ljudböcker direkt i mobilen!

Jag tyckte att det var lite dåligt utbud på böcker.
Men jag lyssnade på några stycken dock inte hela böckerna.

Tyckte att det fungerade dåligt när jag inte hade laddat ner dom till offline mode.
För om jag inte hade laddat ner dom så pausade den rätt så mycket eller så slutade den att spela helt och hållet och så kom det upp ett meddelande att jag hade lyssnat klart!? Och det var ganska så irriterande! 

Men när man hade laddat ner den i offline fungerade det perfekt!
Man kunde max ha 5 böcker nerladdade samtidigt vilket jag tycker räcker gott och väl då man bara ändå lyssnar på en bok i taget, ja jag gör då alla fall det.

Jag älskar att läsa böcker men jag kände ändå att detta inte var något för mig.
Det går alldeles för långsamt,då jag läser mycket fortare och vissa böcker går bara inte att lyssna klart på då uppläsaren gör det olidligt! 

Men det var kul att få testa detta men det var helt enkelt inget för just mig.

Bilden är tagen från Google.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar