tisdag 13 augusti 2013

Tisdag 13/8

Inskolningen gick bra idag också! 
Stannade kvar och åt lunch idag. Även jag fick mat och oj vad avundsjuk jag blev på Nova som kommer att få äta så smaskig mat! 
Dom lagar maten själv där och det är absolut inget halvfabrikat och har bara KRAV märkta produkter!

Jag har hållit mig undan lite lätt idag eftersom det går så bra för Nova.
Men imorgon ska jag gå undan riktigt, så jag kommer inte ens vara inom synhåll för Nova. Men det kommer nog inte vara några problem. Hon har redan tytt sig till några fröknar. =)

När vi kom hem så har vi busat på inne, Nova har ritat och jag har märkt skor. Har dock inte kunnat märkt kläder än då jag väntar på namnlapparna som jag beställde.
Sen när regnet försvann och solen tittade fram så gick vi ut och sopa husväggen. Ja, fatiskt..jag sopade husväggen. Har blivit så mycket skräp på den och jag vill att den ska vara ren och fin när jag ska måla den.
Och Nova hjälpte gärna till med sin lilla sop =)

Under helgen har även vår nya bro tagit lite form! =) Känns riktigt skönt! Nästa steg blir att hänga upp nya hängrännor sedan blir det taket som ska upp ovanför ytterdörren.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar