tisdag 6 augusti 2013

Tisdag 6/8

Det är ju som sagt min födelsedag idag.
Har jag märkt av det? Ja när det gäller det ständiga pipandet i mobilen varje gång någon har skrivit Grattis till mig på fb.
Men annars? Näää..
Har inte ens öppnat ett paket idag och inte ätit nån tårta heller.
Gör det något? Näää.

Att fylla år är inget speciellt längre och det har det inte varit på flera år för mig. Får bara åldersnoja och sitter och funderar på vart åren tagit vägen.

Så jag är nöjd med min födelsedag eftersom den inte har uppmärksammats så mycket.
Har haft en bra dag på jobbet.
Haft det ännu bättre sen jag kom hem och fått spendera flera timmar med Nova <3

Har även hunnit med att rensa ur min byrå, vart två Ica påsar fullpackade med kläder som ska slängas.
Kommer bli ganska så mycket rensade denna vecka då det gäller att passa på att kasta så mycket jag bara kan eftersom det är min sista vecka på tippen.

Men nu blir det att försöka sova och ladda upp för en ny arbetsdag och för att sedan åka hem och rensa bland sängkläder,gardiner och dukar.

Ha de gött! =)

2 kommentarer:

  1. Skicka det till *snöänglar* på fb istället så får någon annan nytta av de :-)

    SvaraRadera
  2. Vad är det för något? Är det som nån insamling?

    SvaraRadera