torsdag 8 augusti 2013

Torsdag 8/8

Imorgon är det min sista dag på Blåberget, inte min sista dag som anställd dock då min uppsägningstid började 1 augusti och varar i 3 månader men jag är arbetsbefriad under min uppsägningstid.
Känns lite konstigt faktiskt..men mer om det blir det imorgon.

Har haft en väldigt lugn dag på jobbet. Härjat med gubbarna extra mycket, gäller att passa på nu! =P

Jag har suttit i vågen, guidat chaufförer till rätt plats, kört dumper pratat med en herre som jag ska börja jobba lite smått åt. Ja jag har haft en bra dag helt enkelt.
Fick även möta på en lustig figur.
Jag vart nog lite fascinerad av denna människa. haha, jag skrattar bara när jag tänker på vårt korta möte idag.
Ännu en bra sak med att jobba på tippen, man träffar så mycket folk! 
Och en del har blivit vänner för livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar