lördag 10 augusti 2013

Tack för den här tiden!

Igår var det ju min sista dag på Blåberget.
Man får så blandade känslor.
Ena stunden är man lite halv nere och sedan är man positiv. 
Mest är jag positiv.
Det har varit en väldigt stor skillnad att jobba nu gentemot innan jag gick hem med havandeskapspenning.
Vi var över 20 st då. Nu är det typ 8 st och två av dom sitter på kontor.
Så det är jäkla skillnad! Så att jag får sluta nu känns ganska okej.

Så det vart några kramar innan jag gick hem i fredags. Men jag kommer ju självklart att hälsa på så ofta jag kan.

Har ju även fixat lite extra jobb hos en kille som gör att jag kanske kommer dyka upp lite där ändå! =)

Har varit fem roliga år och jag har lärt mig mycket som jag kommer att med mig på mina nya äventyr!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar