söndag 22 september 2013

God morgon!

God morgon!

Igår hade vi en lite svårare nattning av Nova.
Höll på i en timma då hon är bajsnödig men hon håller sig och blir ledsen.
Har varit ett problem ett tag nu som har kunnats hjälpas av kiwi/päron puré men nu blir det att ringa till BVC.
Och jag måste verkligen stå på mig om detta då jag hade samma problem i flera år då jag var liten och det fick till slut lösas med hjälp av operation.
Och jag vill inte att Nova ska behöva gå igenom samma sak.
Funderar på att ta med mig mamma som kan förklara bättre hur det var med mig.

Idag blir det att skjutsa iväg Fredrik till sin skiftkamrat då dom ska pyssla med lastbilen och för mig och Nova blir det Ikea med mormor så jag kan köpa en garderob.

Och så blir det givetvis tömning av byrå och bokhylla.

Ha en trevlig söndag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar