fredag 20 september 2013

Höstkänsla!

Har varit uppehåll i regnet så jag har passat på att göra lite höst ute på bron!








Syns det att jag inte har hunnit att måla bräderna närmast dörren plus runt dörren? =P
 Är inte riktigt nöjd....kan vara för att bron inte är färdig så det blir inget bra helhetsintryck..men det ser bra mycket bättre ut med lite blommor än inget alls =)

Har mött en hel del som inte tycker att man ska ha ljung hemma då dom tycker att det mer är en blomma man har på gravarna. Och visst har men det.
Men jag tycker ljungen är fin och är ju perfekt att ha nu i detta väder.
Vad ska man annars ha för blommor?

2 kommentarer:

  1. Tycker oxå om ljung, men som du säger så får man höra det :/
    Köpte något typ kålhuvud ifjol, med lite lila inslag, var jättefint :-)
    Silverek finns och en. :-)
    Det billigaste är väl att bara be folk vara tyst ;-)

    SvaraRadera
  2. Såg faktiskt en hel del fina kålhuvuden jag också! =)
    Ja jag kör på det jag tycker är fint =)

    SvaraRadera