måndag 16 september 2013

Lista!

Vilken svordom använder du mest? Jävlar...
Äger du en iPod? Nej
 Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Min väckarklocka är Nova
 Hur många resväskor äger du? Nada!
 Använder du flip-flops? Nej Var köper du dina matvaror ifrån? Ica Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden, hatar att vara på bild då jag inte alls gör mig bra på bild... Vilken var den senaste filmen du såg? Pirates of the caribbean..den går på tv:n just nu.. Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Oj,svår fråga! Umgås mest med barnfamiljer eftersom jag är en barnfamilj själv... men om jag är "ledig" från familjen (oj vad illa det låter?!) så passar jag på att umgås med vänner. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jag skulle bygga ett hus! Har någon någonsin kallat dig lat? jaaaa... Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej,som småbarnsförälder behöver man inte det.. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har ingen CD-spelare men i bilen är det Stiftelsens skiva. Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Oj..har ju typ ingen koll på vad som är "inne" just nu...dom som spelas på radion?? Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja, men det kan jag inte säga juh! När var senast någon stötte på dig?  2 veckor sedan..då jag jobbade.. Vad åt du till middag senast? Köttsoppa Använder du huvtröjor? Älskar huvtröjor så JAAA!
 Kan du vissla? Ja Vem var den senaste som ringde dig? Min samordnare som undrade om jag kunde jobba nu  i veckan. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Har bara varit på ett riktigt nöjesfält en gång men då var jag liten men om jag säger tivoli så är det Break Dance. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja säkert! Vilket riktnummer befinner du dig i? 060
 Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart! Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Birsta City, tror alla fall att det är större än In Gallerian? Hur många syskon har du? Två Är du blyg inför det motsatta könet? Ja från början innan jag känner mig bekväm med personen. Vilken film kan du alla replikerna till? Det är många det! Äger du några band t-shirts? Ja, den står det HEL på! När flög du senast? 2008 till Grekland Hur många stolar står kring ditt köksbord? 3 Läser du för skojs skull? Ja, varför skulle jag annars göra det? Pratar du några andra språk? Engelska, lite tyska några ord på finska. Diskar du din egen disk?  Ja, eftersom jag inte har någon diskmaski *snyft* Har du gråtit offentligt? Ja, senaste var det nog på Ljunga rocken.. Har du en stationär dator eller en laptop? Både och. Försöker du alltid lära dig nya saker? Nä inte jämnt. det har jag inte tid med. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, eftersom jag har bokat en tid för tatuering.. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Japp jag är old school när det gäller det..men jag tror det bara har hänt typ en gång..haha Kan du kasta macka? näää.. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej. Vad har du med dig in på bion? Popcorn ,cola och självklart sällskap..skulle aldrig kunna gå på bio själv.. Vem var din favoritlärare och varför? Erik hette han, hade han på fordonsutbildningen.han var extra hård mot mig som tjej vilket bara gjorde mig starkare! Har du dejtat någon av en annan religion? Nej Vad har du för väder? Regn och rusk.
 Har du en blogg? öhh.. ja Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Varje gång vi fick sticka ut och övningsköra lastbil och vara på "planen" och kör maskiner. Gillar du att flyga? Nej. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor. När sov du senast på golvet? 2007 men jag sov på en madrass och om inte det gills så var det 2003 runt en toa stol och nää jag  var inte full. det var ända rummet det fanns värme i. Vilken är din favoritdrink? hmm..när jag beställer drink på krogen så säger jag alltid, -"blanda något gott, en sexa!" så jag vet inte vad dom heter..
 Gillar du din boende-situation? Nja, det är lite trångt. Vilken är din mammas hemstad?Sundsvall Din pappas hemstad? Samma Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Ingen aning. Som mamma måste man fungera trots för lite sömn. men gärna sex timmar! Är dina dagar fullbokade och stressiga? Det går i perioder. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ssometimes..haha
 Vilken är din favoritfrukt? Banan
 Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? näää
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 27...
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Sällan..
Tror du på liv på andra planeter? Ja, In a galaxy far far away...
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Min sambo..men kommer inte ihåg varför..
Tror du att Gud är man eller kvinna? Om gud finns är det en man. En kvinna hade gjort ett bättre jobb.
Vad var det senaste du åt? Kexchocklad.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta, har alltid varit så..kanske för att jag är lite grabbig själv?
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag har fått alla mina namn efter några av min mormors systar, mitt tilltalsnamn är efter en syster till mormor som gick bort då hon födde barn.
Gillar du senap? Nej!!!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Allt ordnar sig till slut till det bästa
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? NEJ!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, jag har ingen aning hur det funkar
Tycker du om att krama folk? ja, speciellt när man är lite salongsberusad, haha.
Skulle du säga att du är trendig? Var väl det för mååånga år sedan. men nu..näääää
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? inga, som jag kan komma ihåg alla fall..
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det beror på vad det handlar om..
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? var nog längesedan i så fall för jag kan inte komma på något..
Tycker du att du är attraktiv? öhhh..näää..jag är inte speciellt vidare tänd på mig själv, haha
Vad är du allergisk mot? Korthåriga djur, speciellt hästar.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Det vet jag inte men om jag hade fått bestämma så skulle det ha varit Tristan, love that name!
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla! Så kopiera nu mina vänner och svara! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar