söndag 22 september 2013

Söndags shopping!

Jag,Nova och mamma/mormor drog iväg en sväng på Birsta idag.

Har börjat på inköpen till Nova Lekrum. Mest till garderoben men det är en början alla fall =)



Vart även inköp av vinterkläder åt Nova.
Har kvar Didriksons overallen jag köpte förra året då den endast vart använd typ 2 ggr då den var alldeles för stor. 
Dom är ju väldigt stor i storlekarna då köpte denna overall igen i strl 80 fast Nova har 86/92 nu.

Så nu har hon en overall för dagis och en för hemma.
Ville jätte gärna ha en lila overall i år men hittade ingen i 80 så jag fick ta en rosa i år igen. 
Men den ser ändå annorlunda ut eftersom det är lite andra färger.
Rosa/blå i år och rosa/svart/grå förra året.




När vi kom hem hjälpte jag mamma med middagen, så vi käkade där idag.

Sen vart det lite kvällsfilm.
Såg Lawless.
Precis en film i min smak. Handla om moonshiners! =)


Mitt betyg!
 Filmens "eye candy" är självklart...
....Tom Hardy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar