måndag 28 oktober 2013

Badkläder!

Oj, vad svårt det är med badkläder!
Är absolut ingen bikini tjej!
Så det vart en tankini för mig som döljer lite =)
Men bikinitrosorna skulle jag inte få fören december och så länge kan jag inte vänta då jag ska på södra berget och gå på spa med Vickis redan i november och så ska jag och Nova iväg och bada på badhuset med grannarna på kullen.
Så jag får ta en tur på stan för att hitta nå bikinitrosor. 

Beställde även badkläder åt Nova =)

Dom hade ett bra erbjudande nu på ellos, 40% rabatt på den dyraste varan och 30% rabatt på resten av beställningen =)

Vet inte varför men jag tok fastnade för den här svart/gula tankinin.
Jag som är en svart återigen svart älskande tjej när det kommer till kläder.
Plötsligt händer det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar