måndag 21 oktober 2013

Söndagslistan på en måndag

Lovar du att vara ärlig? Ja!
Du heter: Henny
Smeknamn: Har haft många, Pennan i mellanstadiet, Hedda i högstadiet, Benny på gymnasiet. Men inget nu!
Låt som när du är ledsen sörjer till? oj, det är många. Beror på vad jag sörjer.
Beroende av: Kärlek!
Vem behöver du mest just nu: Nova och Fredrik
Vad får du oftast komplimanger för? Utseende = Ögon,ben och håret Personlighet = Min humor =)
Vad säger du för att imponera på någon? Hmm..både killar och tjejer kan bli imponerad av mitt yrke, lastbilschaufför/maskinförare
Hur imponerar man på dig? Vara rolig och charmig.
Brukar du skratta för dig själv? Jämnt!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  Kanon =)
Var bor du? Hamre
Trivs du där:Stortrivs!
Äger du några converse: Nope!
Sprit, cider, vin eller öl: Cider 
Brukar du bli för full: Ibland, kan bero på att jag nästan aldrig dricker och när man väl gör det räcker det med väldigt lite.
Vad har du för mobil operatör: Telia
Nästa mål i ditt liv: Ett fast jobb
Hur svarar du i mobilen: Ja, hallå??
Vem ringde du senast? Sofie.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vart ska vi mötas?
Antal timmar sömn inatt: 8 timmar
Sov du ensam: Nej
Brukar du komma i tid: 9 av 10. Oftast en halvtimma för tidigt!
När mår du bra: När jag är med min familj!
När blev du fotad senast: I torsdags då jag satt i grävarn.
Hur känner du dig nu:Lite trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart,grått, blått..mörka färger.
Vad tycker du om fötter: Ja jag tycker bra om fötterna annars skulle det bli jobbigt att gå. Och jag tänder inte på fötter med blir inte äcklad av dom heller, ja ska vara om dom är extremt dyngig då!
Vad saknar du: Ett fast jobb.
Hade du en bra kväll igår: Ja, då, trots en grinig unge ;)
Favorit dryck på morgonen: Loka
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: Allt mellan åtta och tolv
Är du blyg? Ja väääldigt när jag träffar nya människor men när jag väl känner mig bekväm är jag allt annat än blyg.
Sysslar du med någon idrott: Nej
Vill du hellre ha mail än brev: mail går ju fortare men det är mysigare med brev.


Har du spytt offentligt: Haha, jaaa!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: jag skulle gärna vara Fredrik för en dag för att se hur det är att leva med mig!
Är du nöjd med ditt liv: Jätte nöjd, fattas bara ett fast jobb och ett större boende då skulle jag vara JÄTTE nöjd.

Är du bortskämd:
lagom.

Vad gör du i morgon: Åker iväg och tatuerar mig med min sambo =)
Vad är det värsta du vet? Svår fråga, när folk ljuger och snackar en massa skit.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? oj, allt från 100 kr till 1000 kr. Beror alldeles på om det är födelsedagar eller nåt skoj inplanerat.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Vet ej.
Vad längtar du till? Tills imorgon =)
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har jätte bra vänner!

Vad använder du för shampoo? Lóeral.

Vad är det finaste du fått? Nova, men där hjälpte jag ju till =)

En speciell dag du minns: När Nova föddes.
Hur gammal är du: 26, eller sug och sex som mina arbetskamrater tycker om att skämta om, haha!
Tycker du om någon just nu: Ja, min sambo och dotter då bland annat! 
Om fem månader: Har jag gått ner mer i vikt och har ett fast jobb.
Du samlar på: Kläder som jag hoppas på att komma i igen!
Gröna eller röda äppeln:  Dom knall gröna som är lite sura!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.
Gillar du golf: Nej men minigolf är roligt!
Vilken tid gick du upp idag: 05:10
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: Klart det är!
När grät du senast: Förra veckan då jag såg nån sorglig film.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa ett hus!
Bär du glasögon eller linser:
Har haft glasögon en gång i tiden, men behöver inte det längre.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, men ytterkläder föredrar jag märkes, tycker det är bättre kvalitet. Men det är ju upp till var och en vad man vill ha. 
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Ja när Nova väcker mig, så mellan 05:00 och 06:00


Vill du gifta dig: Ville inte det förut men nu så vill jag gärna det.
Vill du ha barn: Ja, jag har ju redan ett men gärna en till =)
Solar du ofta:
Är ingen som pressar jag blir brun då jag är ute och håller på med något helt enkelt.

Är du bra på att laga mat:  ja, det tycker jag men skulle gärna vilja bli bättre.

Är du flygrädd:
ja, men endast vid start och landning.

Hur vig är du: Enligt naprapatern jag gick till så är jag över rörlig..
Är du musikalisk? Verkligen inte..
Vad dricker du helst när du är törstig: Loka eller vatten
Vilken är din favoritglass: Isglass eller mjukglass men vanlig glass typ allt utom choklad
Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas på det alla fall.
Tycker du om sushi: Har aldrig ätit det.
Vad äter du helst när du ser på film: Lite mörk choklad.
Bor dina föräldrar tillsammans:  Ja
Har du tandläkarskräck: Nej, knepigt nog så älskar jag att få bedövningspruta?!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och.
Vilken ögonfärg har du: Grå,gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja nån gång i tonåren, lite för mkt hormoner och kärlek på det oj oj, dålig kombo.
Biter du på naglarna: Nej, har aldrig gjort.
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker att röra på mig minst varannan dag.
Senaste låt du hörde: Miley Cyrus - Wreckingball på radion i bilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar