tisdag 22 oktober 2013

Tatuering

En bild på resultatet.
Den är ju självklart väldigt svullen.

Tyckte dock att den inte kändes "färdig" när den var klar.
Killen som tatuera mig tyckte att jag skulle vänta tills den läkt klart och om jag kände samma då var det bara att komma tillbaka så fixar han det utan kostnad, vilket känns skönt.

Plus att det just nu ser ut som två o:n..

Fredriks tatuering vart jätte fin så då kändes min ful på någe sätt, huvudspöken som ställer till det för mig...satt till och med och bölade enkort stund när jag hade kommit hem och tyckte att det var ett misstag, haha..puckad som man är!

Jaja, bara att vänta och se..men trots mitt lilla "missnöje" så har jag fått blodad tand!

Ber om ursäkt för den dåliga mobilbilden men min kära mor är inte så jätte haj med mobiler..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar