onsdag 23 oktober 2013

Jag, plus en båtflyktning...

Imorse när jag vaknade kände jag mig alldeles öm i kinden, tänkte inte så mycket vidare på det fören jag skulle göra mig iordning för att åka på jobbet.

Ja vad såg ja då i spegeln? Jo världens monster finne från helvetet!!
Sitter precis mellan hakan och kinden så det gör ont varje gång jag pratar, ler och skrattar.
Och alla dessa saker har jag gjort massvis av idag och det gjorde lika ont varje gång.

När jag kom hem tvättade jag av mig sminket och gick till attack med punktbehandlare som jag köpt på apoteket. 
Men tycker det bara blir värre och den lilla satan har växt för varje gång jag kollar spegeln, blir den ännu större kommer den väl snart börja snacka också..

Har även blivit svullen?!
Har en känsla av denna kamp kommer att pågå ett tag...
Kommer alla fall inte klämma den här, för då kanske det blir som för Peter Jihde,,haha

 


kanske inte världens roligaste läsning..men men...är det mest intressanta som hänt idag!
  
Nån som har nå knep???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar