lördag 30 november 2013

Julen är räddad!

Jaaaaa!!!!!

Äntligen så har resten av mina julprylar dykt upp!!
Så himla skönt!
Så nu är det jul i vårt hus med hjälp av Nova, hon har varit så duktig att ställa fram tomtar och ljuslyktor =)

Nu är det bara granen som fattas men den måste ju också inhandlas, nån som har tips vart man kan hitta en plastgran för en bra peng? Har jätte dålig koll på just det här med plastgranar...

Och eftersom jag har hållit på att julpynta hela dagen vart jag lat när det kom till matlagningen så det vart kina mat idag, mumma! 

Men nu ska jag fortsätta plocka här hemma då det bara är skit på tv:n och sambon har somnat i soffan... ha en trevlig lördagskväll! =)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack för tipset! =)
      Hittade en på Jula för 199 kr som jag ska skicka iväg Fredde för att köpa =)

      Radera