lördag 30 november 2013

Julkort!

Är så himla stressad över julkorten i år!Hoppar i mellan att dra iväg och köpa en tomtemor dräkt åt Nova eller att ta dagiskortet helt enkelt.

Känns kanske tråkigt med att ta dagiskortet men det är ju enkelt och smidigt.

Men om jag köper tomtemor dräkt måste jag ju "rigga" upp en fin omgivning och jag har inge ideér alls...usch gillar inte alls då det står still i skallen.

Finns ju ett till alternativ och det är ju att inte ha en bild överhuvudtaget men det känns riktigt trist..

Hur gör ni i år med julkorten?


2 kommentarer:

  1. Jag körde på tomtemor, höll på å sluta på hjärt-intensiven ;-)
    Körde dagiskortet ifjol, fanns med "julramar" på mima, väldigt smidigt :-)
    Men det är något speciellt med egna :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja är rädd för att det kommer bli det samma för mig! =P
      Ja det är ju roligare med egna =)
      Får åka iväg och köpa en outfit till Nova och hoppas på det bästa =)

      Radera