fredag 20 december 2013

serier och drömmar

Känner mig som en taskig fästmö just nu..sitter bara och väntar på att min kära sambo ska gå och lägga sig så jag får glo på några fler avsnitt av Sons of Anarchy.

Herrn i huset vill nämligen inte titta på den serien, och varför kan jag bara inte förstå?? 
Jag tänkte nämligen att det här kommer vara den perfekta serien för oss båda att titta på..men nää....

jaja..så kan det vara ibland.

Blir så jäkla sugen att ta upp planerna för mc kortet igen!
Har varit på väg i flera år att börja men det är alltid något som har hindrat mig eller så har jag fått prioriterat annat.

1 år så köpte jag cross istället, och med cross och utrustning så vart väl det typ tjugotusen så då fanns det inte så mycket kapital till ett mc kort.
Året innan det så köpte jag systemkameran..och den var verkligen inte billig!!!!!!!!! 
Sen så flyttade vi ju..det kostade pengar..
och sen vart man gravid och då kändes det inte så säkert och efter det har jag ju varit mamma ledig och det blir man ju inte rik på!

Skulle vara så jäkla härligt med en mc och få dra iväg med farsan och vulcan riders på deras häftiga resor!

Nä dags att börja spara!



Bilden är tagen från google
 En utav seriens alla "eye candys"

bilden är tagen från goggle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar