söndag 5 januari 2014

Det börjar vända!

Trots en tidig morgon så känner jag mig pigg!! Wohoo!!!

Kan ju bero på att ja la mig hyffsat tidigt igår men låg säkert vaken över en timma innan jag till slut slocknande.

Men det är så att jag tänker på allt möjligt när jag ska sova..det planeras allt möjligt!
Men det är ju inte så smart att planera precis innan man somnar då jag dagen efter kommer ihåg typ 30% av det hela!
Skulle behöva ha ett anteckningsblock bredvid sängen!

Men nu till någe annat!!
Vågade ställa mig på vågen nu så här efter jul och nyårs ledighet med en massa god mat och allt gotta som hör till!
+2 kg!!!!
Fast det brukar vara standard för mig och dom försvinner av sig själv då vardagen kommer tillbaka =)
Man måste få släppa loss och unna sig under högtiderna =)
Men har ju som mål under detta år att få bort dom där tjuriga kilona som håller sig fast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar