onsdag 15 januari 2014

En dag i mutandets tecken!

Idag var Nova bra rolig!
Det var som ett helt träningspass för mig imorse då alla kläder skulle på innan avfärd till dagis, hon skulle absolut inte ta på sig kläder lr för den delen åka på dagis.
Tillslut så mutade jag henne lite..om man nu kan kalla de för det??
Påminde henne bara om vissa dagis kamrater och då vart det en himla fart på damen =)

Men sedan vid själva lämningen vart det gråt, har blivit så efter att hon varit långledig från dagis men som alltid har det hunnit gått över innan jag ens har kommit fram till grinden =)

Och nu till hämtningen då?
Ja det vart en repris från morgonen, hon ville inte alls åka hem (vilket jag ser som en bra sak då hon tydligt trivs jättebra) så jag fick "muta" lite återigen =P
Men denna gång fick jag muta med att vi skulle hälsa på moffa och det funkade kanon =)

Jag tror nog dom flesta föräldrar mutar eller har mutat sina barn.
Men det gäller att hålla vad man lovat =)

1 kommentar:

  1. Den förälder som säger att han/hon aldrig mutat sitt barn ljuger. Det tror jag i alla fall! :-)

    SvaraRadera