onsdag 8 januari 2014

God kväll!

Idag var det dags för dagis igen för Nova!
Efter att ha varit ledig från dagis i nästan en månad så var hon lite blyg men det vart inga tårar alla fall =)

Och jag spenderade tiden med att vara på tippen och gå igenom lite papper,surra ikapp lite och slänga sopor.

Sen så blev det lite inköp på vägen hem och att plocka ut ett paket.
Jag vart så sen från tippen att Fredrik fick fara och hämta Nova på dagis.

Sen väl hemma har det inte blivit så mkt, laga mat (chili con carne,evigheter sen vi åt de sist) ett besök uppe hos mamma och pappa.
Och nu innan jag hoppade i säng vart det att jag såg The Help på en filmkanal och oj så bra den var! Vart lite av den obligatoriska ful gråten också, gäller att passa på då ingen ser! =)
Men nu har jag snörvlat klart!

Imorgon blir det att fortsätta att städa bort julen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar