tisdag 11 februari 2014

Förvaring till Novas rum!

För ett tag sedan klickade jag hem lite mera förvaring till Novas rum.
Beställde allt från lekmer.

Fick bli en favorit i repris, förvaringslåda från Kids Concept, 399 kronor tog dom för den. Blir nog en till innan det färdigt! älskar verkligen dom här lådorna! Dom har så snygga färger!


Sen så vart det tre "burkar" från Färg Och Form. Dom är alla i olika storlekar och mycket större än vad jag trodde!
Just nu så är det allt pyssel som förvaras i dom, så som pennor,kritor,målarfärg,leklera ritblock och så vidare!
349 kronor gick dom loss på!
Jätte söta!



Nova´s rum är långt ifrån klart!
Ska köpas mer möbler och hyllor.
och sen är det ju en massa annat som jag redan har som ska upp på väggarna men jag vill liksom göra allt på en gång.
För om jag börjar sätta upp lite saker nu och sen köper jag möbler och kanske måste möblera om så kan det bli saker ivägen.
Så det får bli en total makeover då jag har ALLT!

Och när allt är klart, då kommer det bilder =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar