torsdag 13 februari 2014

Godmorgon torsdag!

Jamen godmorgon!
Här har vi varit vakna sen klockan fyra (!!)
Har kämpat och kämpat för att hålla mig vaken.
Men Nova gosade ner sig i soffan så då trodde jag ju självklart att hon skulle sussa en stund så jag däckade men vaknade 5 minuter senare av en ordentlig käftsmäll!
Damen hade ställt sig upp i soffan och sen slängt sig rätt i ansiktet på mig så hennes knän tog rätt över munnen!
Kan ju lugnt säga att jag aldrig varit med om det förut =) Men nu är jag verkligen vaken =)
Nu är det bara att vänta på att klockan ska gå så vi kan börja göra oss klar för några timmar på Birsta med Vickis =)
Blir en Expedit bokhylla och några hyllor tror ja på Ikea sen vet ja int va det blir mer, men kommer definitivt bli nåt annat också.
Det är väl standard då man går in på Ikea,spontan shopping =)

Hoppas att alla andra har fått sovit ut mer än mig alla fall =)

Slänger in en bild på en ljuslykta som jag köpte igår på Ica, passar jätte bra till tavlan jag har i hallen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar