fredag 28 februari 2014

Vad tittar jag på?

Serier serier och serier!
Alla följer nog minst en serie!

Jag följer några stycken men snart kommer en serie visa sin sista säsong så då är det dags att hitta en annan.
Något tips? Behöver inte vara en spillrans ny.

Men här är dom serier jag följer, slaviskt!



 Revenge började jag att se när jag var hemma med gravidetspenning och hade det väääldigt tråkigt hemma på dagarna!
Och sen har den liksom följt med! 
Är riktigt spännande och att det är två starka kvinnliga huvudroller tycker jag är riktigt roligt!

 True blood började både jag och Fredrik se när vi bodde uppe i Östby, känns som en evighet sen!
Fredde slutade titta för några säsonger sen och jag började ge upp hoppet om serien själv.
Var så himla bra i början men det vart trögare och konstigare ju längre tiden gick! Men nu i år kommer den sista säsongen (äntligen!) och det känns bra att det blir ett avslut på den! 
Men den här serien har ändå varit i smak,ja dom första säsongerna alla fall!

 Big bang bara älskar ja!
Passar min humor exakt!


 The walking Dead vart jag tipsad om av min bror Henrik!
Och zombieälskare som jag är så är den ju bara helt perfekt!
Dock har den varit lite slö nu ett tag men det hoppas jag att dom ordnar upp!
Kommer ihåg ett avsnitt som jag såg strax efter att jag hade fått Nova och en utav karaktärerna dör. Jag höll på att böla ihjäl mig! Satt för mig själv å tyckte att det var sååå orättvisst! Hormonrubbad deluxe!

 Game of thrones, återigen en serie min bror Henrik tipsade mig om!
Från början tänkte ja bara jaha! Ska det bara vara en massa sex lr?
Men det har dom lugnat ner sig med nu.
Serien passar mig då det är fantasy/äventyr!
Den är dock riktigt rå och passar nog inte dom som är känslig!
Och jag har märkt själv att sen jag fick barn att jag har blivit mycket mera känslig och vissa avsnitt har jag mått dåligt av efteråt..så ja rå är den verkligen ibland!

Och till den senaste..Sons Of Anarchy!
Var min första pojkvän som tipsade mig om den.
Han surrade om den redan 2012 men jag glömde bort den.
Men vart påmind nu för några månader sedan.
And I Love It!

Ja det är vad jag gluttar på när jag har min egen tid!
Men  nu när True Blood snart försvinner även så Sons Of Anarchy *snyft* är det dags att börja se någe annat!
Så tips välkomnas, va det än kan vara! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar