måndag 14 april 2014

Godmorgon!

Var så trött igår kväll att jag inte orkade uppdatera bloggen.
Var en ganska hektisk dag.
Jag tvättade som en galning på förmiddagen och plockade undan.
Sen begav vi oss till travbanan där vi mötte upp Novas faster, kusin och hennes pojkvän.
Nova fick även klappa deras hästar vilket hon tyckte var jätte roligt =)

Sen så hade faster bokat bord på Zoogin restaurangen.
Och jag kan säga så här...var första och sista gången vi käka där.
Eftersom jag inte spelar så gjorde dom andra ett system. .men det sprack.

Och Nova som inte hade sovit någon lunch började efter ett tag spåra ur helt.
Vilket jag kan förstå, för hur kul är det att sitta still för länge när man vill upp och springa runt.
Så vi gick till lekparken som dom har där en stund innan det var dags att åka hem.

Och när vi väl kom hem var jag helt slutkörd.
Men det var bara att fortsätta att tvätta som en galning.
Jag hamnade i säng klockan nio och det tog inte allt för lång tid innan jag toksov.

Idag blir det dagis för Nova och jag ska fortsätta att tvätta det som inte vart klart igår.
Bokade även in en lite en tripp till Ljungaverk i helgen.
Blir övernattning hos svärföräldrarna.

Vilken dag ger man påskägg igentligen?
Eller är det ingen speciell dag?
Vi brukar ge på Påskafton så jag får ta med påskäggen till Ljungaverk.

Känns skönt att vara borta på påsken för då slipper jag göra påskmiddag =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar