måndag 14 april 2014

Onödiga prylar/dammsalmare del 2

Nummer 3:


 Nintendo wii.
Önskade den av Fredde till nån jul eller var det födelsedag? har redan glömt..
Den användes jätte flitigt i början av både mig och Fredde.
Vi hade båda två träningsvärk i armarna efter allt bowlade och baseball spelande.
Men efter att jag köpte ett x-box 360 åt han så föll Wii:et i glömska.
Jag köpte en fit board till mitt Wii som är det som har blivit mest använt.
Men det kommer och går i perioder.

Och nummer 4 på listan tillhör Wii:et:

 Varför i herrens namn önskade jag mig detta i julklapp för några år sen??
provade ju brorsans och jag totalt SÖG på att spela på den där jäkla gitarren. 
Lovar att jag bara har använt det två gånger och då var det nära att bli lite rockstar varning över det hela då jag ville ställa mig upp i soffan och slå sönder det mot marmorbordet vi hade då....not in a good way...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar