onsdag 30 april 2014

Min påskpresent!

Jag har velat ha rottingkrukor sedan vi flyttade ner hit för 3 år sedan.
Men på något vis har jag alltid blivit för snål för att köpa dom.

Men nu så! Nu har jag ett par! =)

Jag hade sett dom i ett reklamblad förra veckan. På det perfekta stället, Biltema!
Om det är nånstans man får in sin karl med glädje är det ju just butiker som Biltema.

Så när krukorna så smidigt stod mitt gången så sa jag 
-" men åh!! Titta! såna här krukor som jag har velat ha så länge!"

Ja,på den vägen var det att jag fick min påskpresent så här i efterskott..och med lite list =P

Köpte plant i måndags så nu har det blivit blommor i dom också =)

Nu gäller det bara att hitta det "perfekta" stället för dem att stå!

Såg nu att jag måste ut med trasan och torka ren den ena!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar