onsdag 14 maj 2014

Hallå!

Jag har verkligen inte varit aktiv med bloggen nu.
Så pass att jag fick en fråga om jag slutat blogga.
Men jag har haft världens bloggtorka och tiden har inte riktigt räckt till men nu jäklar får det bli en skärpning =)

Är ju inne på min andra jobbvecka och det rullar på bra med dagis lämningar/hämtningar och allt runt omkring de.
Börjar dock bli lite väl trött på morgonen.
Min klocka ringer 04:30.
Och jag behöver en timme på mig för att vakna till och göra mig iordning.
Sen 05:30 väcker jag Nova och vid 06:15 far vi hemifrån.
Men nu dom senaste dagarna har jag stängt av alarmet när det ringer och sen somnat om!!
Har vaknat kvart över fem som tur är, men det blir ändå alldeles för stressigt för min del.

Så nu blir det sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar