måndag 19 maj 2014

Mysko tv och presenter!

Ja som jag skrev igår så pajade ju tv:n..
Så igår kväll efter att Nova blivit nattad satt jag vid datorn och kollade på serier och Fredde kollade på film på den bärbara DVD:n...
Men nu imorse så testade Fredde att sätta igång tv:n..och ja..den startade!?

Nu tycker ju jag att vi kan avvakta med att köpa en ny tv men det tycker ju inte Fredde...Får se om jag kan övertala honom.

Själv så har jag fixat Freddes födelsedagspresent nu till morgonen!
Det fick bli däck till crossen, hittade ett jätte bra erbjudande =) 
Fram och bakdäck från Michelin för 849 kronor, vilket jag tycket var ett bra pris =)
Nu är det bara att hoppas att dom hinner komma tills fredag då Fredde fyller år på söndag.

Måste dock in och köpa lite mera presenter som är från mina föräldrar och svärföräldrar, men det tar vi imorgon!


LÄNK
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar